Market ve aktarlar mercek altında

Aksaray İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, halk sağlığının korunması ve güvenilir gıda arzının sağlanması amacıyla il genelinde gıda denetimlerine aralıksız devam ediyor.
Mevzuata uygunluk titizlikle kontrol edildiGıda kontrol görevlileri tarafından gerçekleştirilen denetimlerde marketler, aktarlar ve çeşitli gıda satış ve toplu tüketim işletmeleri kontrol edildi. Denetimlerde işletmelerin hijyen şartları, ürünlerin son tüketim tarihleri, muhafaza koşulları, etiket bilgileri ile mevzuata uygunlukları titizlikle incelendi.
Yetkililer, tüketicilerin güvenilir gıdaya ulaşmasını sağlamak amacıyla gerçekleştirilen resmi kontrollerin yıl boyunca planlı ve risk esaslı olarak sürdürüldüğünü belirtti.
Aksaray İl Tarım ve Orman Müdürlüğünden yapılan açıklamada, güvenilir gıda konusunda taviz verilmediği vurgulanarak, vatandaşların karşılaştıkları olumsuzlukları Alo 174 Gıda Hattı üzerinden bildirebilecekleri, denetim faaliyetlerinin ise il genelinde aralıksız devam edeceği ifade edildi.




