Dr. Karabatak, TTB Yüksek Onur Kurulu’na aday gösterildi

Aksaray’ın tanınan ve sevilen doktorlarından Op. Dr. Rıfkı Karabatak, Türk Hekimler Birliği tarafından, Türk Tabipler Birliği Yüksek Onur Kurulu’na aday gösterildi.
Mevcut TTB yönetiminin ideolojik söylemlerinden ve hekimlerin asli sorunlarından uzaklaştığı yönündeki yaklaşımlardan rahatsızlık duyan; TTB’yi temel misyonu olan hekimlerin özlük haklarını savunma ve mesleki sorunlara çözüm üretme çizgisine çekmeyi hedefleyen milliyetçi-muhafazakar hekimlerin oluşturduğu Türk Hekimler Birliği, bu dönem güçlü bir kadroyla seçime giriyor.
Önceki süreçte de değişim için aktif rol almıştıTürk Hekimler Birliği’nin kuruluş aşamasından itibaren süreçte aktif rol oynayan Op. Dr. Rıfkı Karabatak, iki yıl önceki kongre sürecinde de 25 ilin tabip odası başkanını Aksaray’da bir araya getirerek kongre hazırlıklarına öncülük etmişti.
“Önce memleket diyen hekimlerin görev başına gelmesini sağlayacağımızı ümit ediyorum”Bir önceki kongrede Kongre Divan Başkanlığına aday gösterilen Karabatak, bu dönem ise Yüksek Onur Kurulu adaylığına layık görülmekten dolayı çok mutlu olduğunu belirterek, “Geçtiğimiz dönemlerde verdiğimiz mücadele mevcut yönetimi oradan uzaklaştırıp TTB’yi gerçek çizgisine çekmeye yetmemişti. Ancak bu kongrede bu makus talihi kırıp TTB’yi temsil noktasında önce insan, önce sağlık, önce memleket diyen hekimlerin görev başına gelmesini sağlayacağımızı ümit ediyorum” dedi.




