Aksaray Haberleri

Tuz Gölü’nün Ortasında Sanatçı Zincirli Kafeste

ESKİL / AKSARAY – Eskil Belediyesi’nin bu yıl ilk kez düzenlediği Beyaz Geceler Eskil Tuz Gölü Uluslararası Kültür ve Turizm Festivali’nde sıra dışı bir performans gerçekleşti.
Başkent Üniversitesi sanatçısı Sibel Aktaş, “Eşik” adlı çalışmasıyla Tuz Gölü’nün tam ortasına kurulan zincirden bir kafesin içine girerek performans sergiledi.
“6 ay önce gördüğüm Tuz Gölü beni çok etkiledi. ‘Eşik’ hepimizin atlaması gereken adımları anlatır. Hiçliğin ortasında, dünyanın en büyük tuz gölü üzerinde bu çalışmayı Anadolu insanıyla buluşturmak muhteşemdi” diyen Aktaş, festivali de “çok güzel bir deneyim” olarak değerlendirdi.
Tuz Gölü’nün beyazı, zincirin siyahlığı ve “Eşik” kavramı… Aktaş, izleyiciyi kendi koyduğu kuralların dışına çıkmaya çağırdı.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu